abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:33:19 #1
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51701704
Hoi hoi,

onder het motto "als ik het hier opschrijf ben ik er misschien vanaf" post ik hier mijn berichtje. Het gaat om het volgende:

Ik werk in een winkel en gister was er een aardige, leuke, gezellige, leuk uitziende klant in de winkel. Door toeval was ik aanspreekbaar op dat moment en heb haar keurig geholpen met al haar vragen en haar verkocht wat ze wilde. Normaal gesproken neemt zo'n verkoop niet meer dan een half uurtje in beslag maar deze dame wist het te rekken tot ruim een uur (of langer ik heb de tijd niet in de gaten gehouden). Op een gegeven moment was het verkoopgesprek nogal persoonlijk geworden (ze vroeg zich af wat voor studie ik had gedaan, waar en wat ik van plan was met mijn toekomst) en ivm de verkoop vroeg ik ook wat persoonlijke dingen van haar (waar ze het product voor gebruikt, wat voor studie ze deed enz. puur zakelijke intresse). Nu weet ik van mezelf dat ik geen fotomodel ben en ik beeld me ook zeker niet in dat ik elke vrouw zomaar om me vingers kan winden dus op dat moment was ik nog nergens van uit gegaan maar naarmate het gesprek voorderde kreeg ik steeds meer het gevoel dat ze meer aan het fleurten was met me dan nog werkelijk iets wilde weten over het product. Aan het eind wilde ze nog iets weten en daarvoor moest ik achter de balie vandaan komen, op de plek waar ik de uitleg gaf kwam ze redelijk (niet op me lip) dichtbij staan wat me echt begon op te vallen. Na de uitleg was het gesprek echt afgelopen en werd het tijd voor haar om de winkel te verlaten maar niet zonder mij tot 3x toe vaarwel, tot ziens, prettig weekend en alle andere woorden die je kan zeggen tijdens een afscheid. Waarna meerdere collega's gelijk op me doken van "zooo, lukt het fleurten een beetje..."

Op het moment dat ze in de winkel was kon ik niks anders doen dan professioneel en zakelijk blijven al was het maar om de reden dat er 2 hoge pieten van het hoofdkantoor in de winkel waren en me chef ook gewoon rond liep (alhoewel hij het niet zo erg had gevonden als ik wellicht wat persoonlijker contact had gelegd). Nu werk ik al flink wat jaren in een winkel en ben wel vaker leuke klanten tegen gekomen maar ben altijd zakelijk gebleven en nooit contact geprobeerd te leggen buiten het werk om. Als ik echt zou willen dan kan ik via het klanten bestand haar 06 nummer achterhalen en/of haar email/msn adres, deze heeft ze me zelf gegeven op het moment dat ik haar persoonsgegevens aan het invullen was maar dat is iets wat ik nooit of te nimmer zou doen.

Wat ik wel er bij wil vertellen is dat de dame niet uit nederland komt (het is een buitenlandse student) en ze sprak bijna geen Nederlands. Nu weet ik van me stage (ik heb in een engelstalig bedrijf gewerkt) dat ze zich soms buitengesloten voelen omdat ze niet zo makkelijk iemand kunnen aanspreken en simpel weg omdat bijna al hun vrienden in het buitenland wonen. Ik geef dus eerlijk toe dat ik me ook volledig kan vergissen in haar gedrag en dat ze slechts vriendelijk wilde zijn.

Omdat ze een opvallende buitenlandse naam heeft en ze toch wel een herrinering heeft achter gelaten kon ik het simpel weg niet laten om haar op hyves (kom er nooit maar goed) op te sporen, en binnen 10 minuten had ik haar profiel gevonden maar nu komt dus de grote vraag.... Zal ik contact leggen of niet?

Als ik haar tijdens het stappen zou zijn tegen gekomen had ik zeker wel een poging gedaan om contact te leggen en zou ik zeker wel proberen om meer te halen dan alleen een hoi en doei. Aan de andere kant kan ik haar ook compleet verkeerd hebben begrepen, heeft ze een vriend of weet ik wat wel niet en dient ze wellicht zelfs een klacht in en dat is wel het laatste wat ik zou willen.

De grote vraag is dus: Moet ik wel of geen contact leggen met een absoluut hele leuke dame met de kans op flinke problemen op me werk of blijf ik professioneel en stop ik mijn persoonlijke emoties weg. Natuurlijk is de derde optie om af te wachten en te kijken of ze terugkomt en wellicht een nieuwe poging doet, het kan natuurlijk ook zijn dat ik haar door mijn toch behoorlijke zakelijke houding juist het gevoel heb gegeven dat ik geen intresse heb/had en dat ze niet meer terug komt.

Misschien doe ik helemaal niks met jullie raad en misschien ook wel maar ik wilde dit toch van me afschrijven omdat ik erg in dubio zit, alvast bedankt voor jullie tijd en het lezen van mijn verhaal
Domo Arigato!
pi_51701808
Wel. Niet geschoten is altijd mis.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:38:58 #3
103012 Nies
Die hekse
pi_51701873
Doen!

Een berichtje op Hyves kan ze wat mee doen of niet. Heb jij het iig geprobeerd.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:41:12 #4
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51701946
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef dawg het volgende:
Wel. Niet geschoten is altijd mis.
Tja, misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik ooit een keer een collega heb gehad die dus wel het 06 nummer van een klant had overgenomen, 's avonds gebeld heeft en de volgende dag stond haar bodybuildende vriend op de stoep en heeft hij een officieele waarschuwing gekregen ivm privacy schending. Vanwege deze ervaring ben ik dus wat voorzichtig.

Daarnaast, wat voor soort bericht zou ik dan moeten sturen. Ik had al zitten denken aan een berichtje in de trand van, "joh kwam je naam toevallig tegen hier op hyves", maarja ze heeft geen standaard naam dus dat valt ook wel weer op...
Domo Arigato!
pi_51702129
Ik zou zeker nog iets doen. Je hebt haar e-mail adres en msn. Misschien contact opnemen onder het mom van 'after-sales'? (misschien met 'n hint dat je het 'n leuker gesprek vond dan normale verkoop ) Als je de signalen goed opvatte geeft zij dat in 'n reactie vast ook wel aan en zie je vanzelf wat ervan komt. Als je het mis hebt, kun je ervan maken dat het gewoon wat extra service was.. gaat ze vast geen klacht over indienen.
pi_51702162
Je kunt toch een berichtje plaatsen hoe het product bijvoorbeeld bevalt? Gewoon een aardig gezellig berichtje wat aangeeft dat je haar mag.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_51702240
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]
Daarnaast, wat voor soort bericht zou ik dan moeten sturen. Ik had al zitten denken aan een berichtje in de trand van, "joh kwam je naam toevallig tegen hier op hyves", maarja ze heeft geen standaard naam dus dat valt ook wel weer op...
Naam lijkt me geen privacy gevoelige informatie. Als ze al op Hyves staat (of myspace, waarschijnlijk grotere kans als ze niet uit nederland komt) lijkt me niet dat je 'n "toevallig" smoes hoeft te gaan gebruiken.
pi_51702287
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Je kunt toch een berichtje plaatsen hoe het product bijvoorbeeld bevalt? Gewoon een aardig gezellig berichtje wat aangeeft dat je haar mag.
dat dus..
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:54:50 #9
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51702327
Go for it
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:11:14 #10
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_51702807
Werk en prive gescheiden houden
Komop zeg, je hebt even een uurtje met ze gesproken en je zit er zo mee? je hebt een hormoonoverschot dude.

Wat voor product kwam ze btw in vredesnaam voor dat je er een uur uitleg over kan geven?
pi_51702938
Als ze echt contact wil leggen dan geeft ze haar eigen tel nummer gewoon zo wel.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:17:41 #12
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51702994
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef Steve_I. het volgende:
Werk en prive gescheiden houden
Komop zeg, je hebt even een uurtje met ze gesproken en je zit er zo mee? je hebt een hormoonoverschot dude.

Wat voor product kwam ze btw in vredesnaam voor dat je er een uur uitleg over kan geven?
Hormoonoverschot? Tja ik doe mee aan die 40 dagen en 40 nachten wedstijd, dat kan dus wel kloppen En we verkopen "dure" apparaten ivm privacy ga ik hier niet meteen alles uit de doeken doen maar het was nog wel te verantwoorden dat ik zoveel tijd aan 1 klant besteed maar het viel wel op...
Domo Arigato!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:21:33 #13
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51703100
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze echt contact wil leggen dan geeft ze haar eigen tel nummer gewoon zo wel.
Aan de ene kant denk ik er ook zo over, aan de andere kant zou ik het zelf ook niet zo snel doen, hoe leuk ik de dame achter de balie ook zou vinden...
Domo Arigato!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:28:10 #14
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_51703250
Ik denk dat het moeilijk is om met haar in contact te komen zonder stalkerig over te komen.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:31:02 #15
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51703326
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat het moeilijk is om met haar in contact te komen zonder stalkerig over te komen.
Dat gevoel heb ik dus ook... Maarja aan de andere kant zou ik het ook heel jammer vinden als ik haar misloop puur op het feit dat ik bang ben stalkerig over te komen... Like I said, choices choices choices...
Domo Arigato!
pi_51703332
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:28 schreef Vector_SLD het volgende:
bah, 1 contactpoging komt m.i. nog niet eens in de buurt van stalken
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:46:52 #17
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51703845
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Tja, misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik ooit een keer een collega heb gehad die dus wel het 06 nummer van een klant had overgenomen, 's avonds gebeld heeft en de volgende dag stond haar bodybuildende vriend op de stoep en heeft hij een officieele waarschuwing gekregen ivm privacy schending. Vanwege deze ervaring ben ik dus wat voorzichtig.

Bellen heeft een stuk hogere drempel dan Hyves. Als je zo'n ding hebt, weet je dat iedereen je op kan zoeken en aan kan spreken, in tegenstelling tot je telefoonnummer. Een onschuldig berichtje achterlaten (smalltalk, vragen naar de dingen die je al van haar weet) valt moeilijk te vergelijken met misbruik maken van de positie op je werk en haar gegevens die ze in vertrouwen achter gelaten heeft.

Gewoon proberen, je hebt niks te verliezen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:54:41 #18
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_51704086
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

we verkopen "dure" apparaten ivm privacy ga ik hier niet meteen alles uit de doeken doen
dude...
niemand die je hier kent, en als ze je wel kennen weten ze toch al wel wat je verkoopt
daarbij je hebt geen naam geplaatst oid, dus niemand die weet over welke allochtoon je in vredesnaam aan het blaten bent

maar even ontopic; als ze jou ook wel ziet zitten is het voor haar ook makkelijk zat om contact op te nemen lijkt me, zou het risico niet nemen er mee in de problemen te komen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:54:44 #19
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51704088
Ze zoekt een rijke Nederlandse jongen, omdat ze een arme sloeber is. Ze wil je alleen maar gebruiken. Vergeet de het slet meisje . Slotje
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:00:25 #20
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_51704268
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:54 schreef geenaam het volgende:
Ze zoekt een rijke Nederlandse jongen, omdat ze een arme sloeber is. Ze wil je alleen maar gebruiken. Vergeet de slet. Slotje
kon je dat nou niet, net als ik, iets subtieler brengen
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:03:22 #21
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51704359
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:00 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

kon je dat nou niet, net als ik, iets subtieler brengen
Gedaan..
Edit: Trouwens, het moet maar eens duidelijk gezegd worden. Die jongen is nou niet bepaald een fotomodel en kan echt niet alle meisjes om zijn vinger winden. Hij is lelijk, hij weet dat en nog denkt hij dat hij sjans heeft.
Not that dangerous!
pi_51704454
ik kom zelf ook geregeld in aanraking met die buitenlandse studenten, ik merk ook vaak dat ze flirten, heb er zelf alleen nooit iets mee gedaan.. heb een beetje dezelfde reden als jij. Maar misschien is het in die cultuur ook gewoon zo, dat ze altijd praatjes willen maken. Eentje wilde ook een keer mijn msn, maar daar heb ik eigenlijk nauwelijks mee gesproken.
maar je kan altijd proberen natuurlijk en misschien is het gewoon gezellig, en kan je nog een keer ergens crashen als je ver van huis bent
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:06:22 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51704457
Ik zou het gewoon proberen. Ik heb het een tijdje terug met een aangeefster gehad, ook opgezocht, was tijdens het aangiftegesprek wel flirterig allemaal, maar mevrouw had een vriendje, dus dan houdt het gewoon op...

Maar zoals gezegd: niet geschoten is altijd mis!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_51704502
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou het gewoon proberen. Ik heb het een tijdje terug met een aangeefster gehad, ook opgezocht, was tijdens het aangiftegesprek wel flirterig allemaal, maar mevrouw had een vriendje, dus dan houdt het gewoon op...

Maar zoals gezegd: niet geschoten is altijd mis!
politie?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:11:57 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51704627
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef vaudej het volgende:
ik kom zelf ook geregeld in aanraking met die buitenlandse studenten, ik merk ook vaak dat ze flirten, heb er zelf alleen nooit iets mee gedaan.. heb een beetje dezelfde reden als jij. Maar misschien is het in die cultuur ook gewoon zo, dat ze altijd praatjes willen maken. Eentje wilde ook een keer mijn msn, maar daar heb ik eigenlijk nauwelijks mee gesproken.
maar je kan altijd proberen natuurlijk en misschien is het gewoon gezellig, en kan je nog een keer ergens crashen als je ver van huis bent
Ok, ik kan soms redelijk verdwalen als ik niet zeker ben waar ik heen moet rijden maar CHINA? nee daar ben ik werkelijk nognooit terecht gekomen

Verder tja merendeel van de mensen is wel positief. Ik zat net te denken, ze heeft wat formulieren moeten invullen en die moeten we opsturen, ik kan altijd het ff een paar dagen aankijken en dan later volgende week wat van me laten horen onder het mom, joh kwam je papieren tegen en vroeg me af of alles goed is gegaan...
Domo Arigato!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:12:39 #26
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51704643
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:07 schreef vaudej het volgende:

[..]

politie?
Is je beste vriend toch?
Domo Arigato!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:16:18 #27
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51704736
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ok, ik kan soms redelijk verdwalen als ik niet zeker ben waar ik heen moet rijden maar CHINA? nee daar ben ik werkelijk nognooit terecht gekomen
Dat zijn de nog de grootste geldwolven. PAS OP! Ze lijken lief met zo'n accentje, maar uiteindelijk pakken ze alles van je af.
Not that dangerous!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:23:45 #28
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51704924
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef geenaam het volgende:

[..]

Dat zijn de nog de grootste geldwolven. PAS OP! Ze lijken lief met zo'n accentje, maar uiteindelijk pakken ze alles van je af.
hehehe, sorry ik moest er wel om lachen. Ach er valt vrij weinig bij me te halen dus ach ze mag het best proberen Als ze voor me kookt zie ik het wel als betaling voor de afhaalchinees
Domo Arigato!
pi_51705006
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Verder tja merendeel van de mensen is wel positief. Ik zat net te denken, ze heeft wat formulieren moeten invullen en die moeten we opsturen, ik kan altijd het ff een paar dagen aankijken en dan later volgende week wat van me laten horen onder het mom, joh kwam je papieren tegen en vroeg me af of alles goed is gegaan...
Ze komt dus uit China?/
grijp je kans
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:28:05 #30
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_51705023
Ik zou nog een paar weken afwachten. Kijken of ze nog eens langs komt in de winkel en weer zo overvriendelijk doet. Is het niet zo, dan kan je misschien toch een bericht achterlaten op Hyves.
Zo niet, dan toch...
pi_51705044
Waarom zo eromheen draaien? Zeg gewoon dat je onder de indruk was van haar, en dat je graag eens iets met haar zou willen drinken. Moeilijk gedoe hier altijd.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:33:45 #32
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51705138
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:27 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Ze komt dus uit China?/
grijp je kans
Want dat verandert alles ofzo? Ervaring ofzo?

@ dawg: Like I said, mocht het verkeerd vallen vinden ze het vast niet leuk op me werk...
Domo Arigato!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:38:38 #33
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51705251
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:23 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

hehehe, sorry ik moest er wel om lachen. Ach er valt vrij weinig bij me te halen dus ach ze mag het best proberen Als ze voor me kookt zie ik het wel als betaling voor de afhaalchinees
Maar je moet later wel in China wonen. Dus moet je met haar meeverhuizen. Met een beetje geluk kan jij daar een Hollands Restaurant beginnen.
Not that dangerous!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:43:29 #34
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51705376
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:

[..]

Maar je moet later wel in China wonen. Dus moet je met haar meeverhuizen. Met een beetje geluk kan jij daar een Hollands Restaurant beginnen.
Ach geen problemen mee, ik ben nou niet het toonbeeld van vaderlandliefde... Misschien met remia frietsaus? of welke recklame was het ookalweer?
Domo Arigato!
pi_51705408
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:33 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Want dat verandert alles ofzo? Ervaring ofzo?

@ dawg: Like I said, mocht het verkeerd vallen vinden ze het vast niet leuk op me werk...
Onzin. Je werk staat er los van. Want je doet het toch niet onder werktijd? En wat dan nog, als je een klant mee uit vraagt. Ze is toch geen zakenrelatie waar je vaker mee te maken hebt, en waar zakelijke dingen van afhankelijk zijn? Durf te leven!
pi_51705433
Ik zou het niet vervelend vinden wanneer iemand mij op die manier zou benaderen, als die persoon maar met nee genoegen zou willen nemen. Dus het moet niet een soort van inetstalken worden als uit haar 1e reactie blijkt dat ze er heel niet op zit te wachten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:46:44 #37
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51705462
Of je moet massaal met de andere mensen staal gaan omsmelten. Je weet het maar nooit in dat gekke landje..
Not that dangerous!
pi_51705521
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Dat dus. Niet gaan bellen ivm je werk.

Je zou als aanvulling erin kunnen zetten dat ze altijd welkom is in de winkel of dat je het leuk lijkt om met haar eens iets te drinken buiten de winkel. Wil ze dat niet, dan weet je genoeg.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:08:46 #39
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51705959
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Dat dus. Niet gaan bellen ivm je werk.

Je zou als aanvulling erin kunnen zetten dat ze altijd welkom is in de winkel of dat je het leuk lijkt om met haar eens iets te drinken buiten de winkel. Wil ze dat niet, dan weet je genoeg.
Ik had dat van dat telefoonnummer er alleen bij gezet om aan te tonen dat ik er niet op uit ben om te gaan stalken of iets dergelijks. Hmm, tja merendeel reageert tot nu toe positief, misschien dat ik over een paar dagen dan toch een gokje waag...
Domo Arigato!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:09:25 #40
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51705981
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef geenaam het volgende:
Of je moet massaal met de andere mensen staal gaan omsmelten. Je weet het maar nooit in dat gekke landje..
Hmmm, mijn staal smelt kwaliteiten zijn niet je van het, ik hou het wel bij dat restaurantje
Domo Arigato!
pi_51706084
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik had dat van dat telefoonnummer er alleen bij gezet om aan te tonen dat ik er niet op uit ben om te gaan stalken of iets dergelijks. Hmm, tja merendeel reageert tot nu toe positief, misschien dat ik over een paar dagen dan toch een gokje waag...
Grote kans dat ze dan niet meer weet wie je bent. Hoe eerder hoe beter lijkt mij.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:15:21 #42
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_51706133
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:09 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Hmmm, mijn staal smelt kwaliteiten zijn niet je van het, ik hou het wel bij dat restaurantje
Alsof je daar iets te kiezen hebt
Not that dangerous!
pi_51707599
fleurten?
  zondag 22 juli 2007 @ 00:30:38 #44
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51707877
Eerst zeg je dat je lang met haar hebt gepraat enz een uur lang maar daarna dat ze gebrekkig nederlands kan ..... beetje tegenstrijdig vind ik dat hoor.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51708247
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:30 schreef MouzurX het volgende:
Eerst zeg je dat je lang met haar hebt gepraat enz een uur lang maar daarna dat ze gebrekkig nederlands kan ..... beetje tegenstrijdig vind ik dat hoor.
Iemand die niet zo best Nederlands spreekt kan geen lange gesprekken voeren? Misschien zag ze het als 'n mooie gelegenheid om te oefenen (ze zal voor die studie vast ook nederlands moeten kunnen begrijpen). En er is ook niks vreemds aan om in dat soort gevallen terug te vallen op 'n andere gemeenschappelijke taal (zoals Engels, zeker als ze uit Hong Kong zou komen)
  zondag 22 juli 2007 @ 00:59:15 #46
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51708478
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef anboni het volgende:

[..]

Iemand die niet zo best Nederlands spreekt kan geen lange gesprekken voeren? Misschien zag ze het als 'n mooie gelegenheid om te oefenen (ze zal voor die studie vast ook nederlands moeten kunnen begrijpen). En er is ook niks vreemds aan om in dat soort gevallen terug te vallen op 'n andere gemeenschappelijke taal (zoals Engels, zeker als ze uit Hong Kong zou komen)
Juist, ik neem aan dat de TS het gesprek in het engels heeft gevoerd.

@TS, ik denk dat je best een berichtje kunt achterlaten op haar Hyves. Het lijkt me wel heel erg sterk dat er moeilijkheden zullen komen op je werk. Of ze echt interesse in je heeft, tsja je weet het niet he. Bij ons in de winkel krijgen we allemaal weleens een 'extra aardige klant' en daar zitten soms best leuke tussen , maar ik heb nooit het idee dat ze het als meer dan gewoon aardig vinden. Bovendien heeft het ook altijd wel te maken met de manier waarop je reageert. Maar iig succes en ga er gewoon voor
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_51708545
Je had gewoon je eigen nummer, mail of msn moeten geven onder het mom "Als je vragen hebt bel/mail/msn je maar"
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zondag 22 juli 2007 @ 01:13:50 #48
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51708763
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef anboni het volgende:

[..]

Zoals ik al in de OP heb staan, ik heb gewerkt met engelse, mijn engels is van dermate niveau dat ik niet eens meer door heb dat ik engels spreek. Ja ik heb dus het gesprek in het engels gedaan maar vooral aan het eind wilde ze toch blijkbaar laten zien dat ze ook wel nederlands aan het leren is want toen probeerde ze een beetje nederlands te gaan praten...
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:02 schreef Jegorex het volgende:
Je had gewoon je eigen nummer, mail of msn moeten geven onder het mom "Als je vragen hebt bel/mail/msn je maar"
Normaal gesproken had ik dat misschien ook wel gedaan maar dat kon nu niet. Wij hebben een speciale dienst die je kan helpen bij je vragen en problemen. Dat is een betaalde dienst en het hoofdkantoor wilt dus ook dat klanten dat nummer bellen. Zoals je al kon lezen waren en belangrijke mensen van het hoofdkantoor op bezoek en die hadden erg vreemd gekeken als ik plots mijn eigen nummer had gegeven, hoe leuk en lief ze ook was.
Domo Arigato!
pi_51711947
gewoon hyven, doen!!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 22 juli 2007 @ 10:03:58 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51712061
Dude, waarom heb je nog niets gedaan?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter